Politica de Retur

POLITICA DE RETUR The Flower Station

Conform OUG 34/2014, florile constituie produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid și sunt exceptate de la dreptul de retragere.

Jucăriile sau vaze și alte produse neperisabile comercializate de The Flower Station se pot returna după următoarea procedură:

Puteți returna numai produsele care nu sunt perisabile și/sau alimentare. În consecință, florile și dulciurile nu se pot returna, însă jucăriile, vaze și coșurile, da.

Returnarea se face prin trimiterea produselor la adresa: București, sector 6, Blvd. Iuliu Maniu 244J, prin orice curier doriți.

Transportul coletului de retur va fi plătit de către theflowerstation.ro după validarea în prealabil.

În colet se vor afla toate documentele primite inițial, precum și o adresă scrisă, semnată de persoana care a inițiat și plătit comanda, care notifică denunțarea contractului și solicită returnarea sumei plătite, indicând contul și banca unde se vor returna banii.

Coletul trebuie trimis la sediul theflowerstation.ro în maxim 14 zile calendaristice din momentul primirii comenzii.

Suma plătită va fi rambursată integral în 14 zile calendaristice de la primirea notificării de retragere.

În urma intrării în vigoare a OUG 34/2014, consumatorii au dreptul de a renunța la cumpărare în termen de 14 zile calendaristice de la data intrării în posesia fizică a produsului. Clientul trebuie să ne anunțe prin mail, poștă, telefon, SMS, verbal etc.

Am creat un model de formular de retragere, pe care vi-l oferim aici: formular retur.